Zadaa

zadaaposeerausKipinän pilottihanke Zadaa palkittiin Suomen parhaana sisältömarkkinointikampanjana 2016.

Zadaa – blogeista Suomen suurimmaksi palkittiin Suomen parhaana sisältömarkkinointikampanjana (Blog Awards Finland 2016).

Zadaa on suomalainen start-up, jonka kehittämä mobiilisovellus on kuin virtuaalinen vaatekaappi, jossa myydään ja ostetaan vaatteita. Palvelu yhdistää ostajan vaatteisiin ja asusteisiin, joista hän on ilmoittanut tykkäävänsä ja jotka sopivat koon puolesta.

Zadaan blogimarkkinointiin osallistuneet bloggaajat otettiin alusta asti mukaan yrityksen tuotekehitykseen. Bloggaajat käyttivät Zadaata ennen lanseerausta ja sovellukseen tehtiin käyttökokemusten perusteella parannuksia ennen kuin bloggaajat alkoivat markkinoida palvelua yleisöilleen.

 

Blogimarkkinointi näytti voimansa:

  • Zadaan sovelluksen latausmäärät kahdeksankertaistuivat.
  • Kuukausittainen liikevaihto kasvoi 42-kertaiseksi.
  • Laatumielikuva vahvistui. Sisältömarkkinointikampanjan myötä arvokkaampien tuotteiden myynti nousi.

 

Kiinnostuitko yhteistyöstä kanssamme? Ota yhteyttä!

”Kipinä lähtee mukaan yrityksiin investoimalla niihin sisältömarkkinointia ja rahaa. Lähdemme mukaan vain sellaisiin yrityksiin, joiden menestykseen me uskomme. Tasokkaan sisältömarkkinoinnin kautta pienempikin yritys voi päästä todella hyviin tuloksiin.”

– Satu Rämö, yrittäjä, bloggaaja ja Kipinän vetäjä.