SBM Kipinä tukee kasvua hakevia suomalaisia yrityksiä, joiden arvot vastaavat omiamme. Lähdemme mukaan yrityksiin investoimalla niihin sisältömarkkinointia ja rahaa.

Suomi tarvitsee hyviä yrityksiä

Suomi tarvitsee lisää yrityksiä, joiden tärkeintä pääomaa ovat loistavat tekijät ja parhaat ideat. Yrityksiä, joilla on kestävät arvot ja jotka työllistävät nimenomaan Suomessa. Kunnon kipinä syntyy, kun yritys kohtaa yleisönsä.

 

Yksikään yritys ei menesty ilman myyntiä ja markkinointia. Pienten yritysten menestyksen tiellä onkin usein dilemma: pitäisi markkinoida kunnolla, mutta siihen on harvoin tarpeeksi rahaa.

 

Me autamme ratkaisemaan tuon dilemman! Suomen Blogimedia Oy haluaa omistajiensa johdolla auttaa hyviä suomalaisyrityksiä kasvamaan.

 

Tätä missiota varten syksyllä 2016 perustettiin SBM Kipinä.

Kipinä tukee yrityksiä

Kipinän missio on yksinkertainen: tuemme kasvamaan pyrkiviä yrityksiä omien arvojemme pohjalta: kotimaisuus, kestävä kehitys, vastuullinen yrityskansalaisuus, asiantuntijuus ja henkilöstökeskeisyys.

 

Tarjoamme yrityksellesi osakkuutta vastaan:

  • vankkaa sisältömarkkinointiosaamista
  • tuloksellista näkyvyyttä sosiaalisessa mediassa
  • Suomen Blogimedian mediatukea
  • tarvittaessa myös suoraa käteisrahoitusta

 

Kriteerimme yhteistyöhön:

  • yrityksesi arvot kohtaavat arvojemme kanssa
  • liikeideassa on mielestämme kasvupotentiaalia

 

Kiinnostuitko yhteistyöstä? Hae kumppanuuteen kanssamme. 

Satu Rämö

Kipinää vetää yksi Suomen Blogimedian johtavista bloggaajista, ekonomi Satu Rämö. Sadulla on 15 vuoden yrittäjäkokemus media-alalta ja vähittäiskaupasta. Satu tietää omakohtaisesti, kuinka palkitsevaa mutta toisaalta myös vaikeaa yrittäjyys voi olla.

Suomen Blogimedia Oy

Suomen Blogimedia on vuonna 2013 perustettu itsenäisten bloggaajien blogiyhteisö, joka kerää yhteen viikossa 145 000 uniikkia lukijaa. Suomen Blogimedian riveihin kuuluu 40 bloggaajaa.

”Hyvin tehdyn blogimarkkinoinnin kuuluu tehdä yritykselle mitattavia tuloksia. Lisää myyntiä, uusia asiakkaita ja haluttua näkyvyyttä. Kaikkea sitä, mitä jokainen yritys tarvitsee. Bloginäkyvyyden ei kuulu luoda pelkkää pöhinää. Se ei kasvata yritystä. Eikä yksikään yrittäjä maksa pöhinällä laskuja ja työntekijöiden palkkoja.”

– Satu Rämö, yrittäjä, bloggaaja ja Kipinän vetäjä

Toteutuneet caset

Kipinän pilottihanke Zadaa palkittiin Suomen parhaana sisältömarkkinointikampanjana 2016.

Zadaa

Zadaa – blogeista Suomen suurimmaksi palkittiin Suomen parhaana sisältömarkkinointikampanjana (Blog Awards Finland 2016).

Ota yhteyttä

Kiinnostuitko? Jos yrityksesi tai yritysideasi arvot kohtaavat meidän arvomme ja yritykselläsi on potentiaalia kasvaa, ryhdytään yhteistyöhön.
Ota yhteyttä ja kerro lisää yrityksestäsi/-ideastasi. Vastaamme pian!